دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

بیست و ششم- من هم یک پیامبرم!!!!!!

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ
فکر کن یه روزی تو یه جایی از کره زمین، یکی یه عصای چوبی و انداخت رو زمین و تبدیلش کرد به مار، بعدش شد پیامبر...

چند قرن بعد یکی دیگه دستش و کرد زیر بغلش وقتی اوردش بیرون دستش نورانی بود، اونم شد پیامبر....



چندین قرن بعدتر یکی دیگه اومد و یه شب به همه گفت که من یه معجزه دارم و دوتا ماه تو اسمونه، اونم شد پیامبر..

خب اگه منم 1000 سال پیش زندگی می کردم و کلک شعبده بازها که عصا رو به گل تبدیل می کنن، یا شیمیدان ها که فسفر و اثر درخشندگیش رو کشف کردن یا ستاره شناس ها که میدونستن هر چند دهه زحل و ماه با هم تو آسمون دیده میشن رو بلد بودم، منم یه پیامبر بودم با کلی پیروان سینه چاک...

اصلا چرا این کلک های پیش پا افتاده، معجزه من این بود، تو یه چاه یه پرژکتور میذاشتم و شب یهو با فرمان خودم روشنش می کردم، هر کی هم که به معجزه ام شک میکرد با یه شوکر برقی خشکش میکردم.

فکر کن بزرگترین امپراطوری ها فقط چند قرن طول کشیدن ولی حکومت پیامبران باندازه تاریخ....
  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • ۹۵/۰۲/۰۲
  • ۶۳۲ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۱۸)

فعلا برای اولین معجزه یه عنوان درست و حسابی برای وب بزار که هی با این عبارت "دقیقا نمیدونم چرا" مواجه نشیم و چراهای زندگیمون جلومون سبز نشه، تا بعد ببینیم میشه بهت ایمان اورد یانه :))
پاسخ:
ایمان بیاور
به شروع فصلی سبز....
فکرم میکنی پس خخخخخ
پاسخ:
آره
خخخخخخخخخ
  • פֿـانم گــلآب
  • اول اینکه هر دو معجزه ی تبدیل عصا چوبی به مار و نورانی شدن دست متعلق به یک پیامبره حضرت موسی(ع)
    دوم هم دو ماه در آسمون نبوده و خود ماه به دو نیم تقسیم شده بوده 

    به دنبال یه معجزه ی درس و‌حسابی باش 
    در ضمن تمام پیامبرها خودشون رو ادامه دهنده ی راه پیامبر قبلی معرفی می کردند نه اینکه ....
    پاسخ:
    1- والا تا جاییکه من میدونم مربوط به دونفر بوده

    2- چه فرقی می کنه

    3- کجا گفتند ما ادامه دهنده راه قبلی ها هستیم؟ فقط چندتا داستان از قبلی ها نقل کردن، اونم جالبه که تکراریه و قبلا گفته شده

    4- اگه اینجوریه، منم ادامه دهنده راهشونم


    اگر بلدی معجزه کنی پس الانم می تونی
    چرا تکنولوژی الان رو میزنه به هزار سال قبل!
    الان حرکت بزن روشن شیم :دی

    :)
    پاسخ:
    خب چون باید یه کم از زمانت جلوتر باشی...
    پیامبرها هم از زمانشون جلوتر بودن...
    مطمئن باش اگه یه چیز جدید کشف کنم که هم نسل های خودم ازش سر در نیارن...
    ادعای پیامبری خواهم کرد...

    :))
  • ماهی سیاه کوچولو
  • پیامبر شدن توش نون نیست
    من بهتون پیشنهاد میکنم امام بشین اوناهم معجزه میکننا
    کار و کاسبیشونم بهتره :)))
    پاسخ:
    اینم پیشنهاد خوبیه
    بهش فکر می کنم
    خخخخخخخخخخخ
    همین الانشم ادعا کنی ما قبولت داریم
    جای کتاب، جزوه هم دادی، بازم قبولت داریم
    به خدا که :))))
    پاسخ:
    مخلصیم...
    حالا شما یه چیز جدید هم کشف کن ، بنظرت بشری که الان مدادم در حال پیشرفت علمیِ و آمادگی دیدن هر اتفاق خارق العاده ای رو داره دنبال پیامبر میگیرده؟! 
    مگه چن بی مغز بیفتن دنبالت :دیی البته این هیچی از ارزش های پیامبریت کم نمیکنه :)))))))))
    پاسخ:
    باید یه چیزی باشه که به عقل بشر امروزی و چند نسل بعدتر قد نده...
    میشه...
    پیداش می کنم...
    خخخخخخخخخخخخخ
    * مدام
    باشه شما پیدا کن ، من یکی صابون بی مغز بودن رو به تن میمالم و حواریت میشم :)))
    پاسخ:
    خیانت قصه تلخی است، اما از که می نالم؟
    خودم پرورده بودم در حواریون، یهودا را

    ..........
    خیانت بهم نکنی یه وخت؟
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    اگه معحزه تون عدم احتیاج بدن به خواب باشه، منم بشما ایمان میارم :)
    پاسخ:
    این یکی و که شک نکن اختراع میشه تا چندسال آینده....
    اوه..پشت این پست یه تفکر متفاوت هست...
    نمیتونم بگم قبول دارم و یا نه....
    پاسخ:
    نیازی نیست قبول کنی یا نه...
    همین که خوندیش ممنونم
    اون قضیه ی عنوان رو جدی گفتما، خیلی رو مخه این عنوانت :/ انگار وبت سر و ته نداره وقتی این عنوانو میخونم.
    پاسخ:
    عوضش می کنم...
    شما ما رو نزن...
    چشم...
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
    :))
    طنز بامزه ای داشت نوشته ات.
    از آدم هایی که در مورد خدا و پیامبرها کلی سوال دارن و شک می کنن خوشم میاد.اونقدری که اونا باعث میشن مردم به خدا و پیامبران فکر کنن کسانی که مبلغ هستن باعث نمیشن:دی
    اما معجزه از عجز و ناتوانی میاد.درسته الان یه سری جریانات راه افتاده که ثابت کنه مادر شدن  حضرت مریم و شکافته شدن دریا و ...دلیل علمی داره و قابل توجیه.ولی به نظر من اگر معجزه ای با دلیل علمی قابل توجیه باشه دیگه معجزه نیست چون انسان توانسته اون کار رو انجام بده.ویژگی معجزه در همون ناتوانی بقیه در انجام دادنش که قابل تعریف.
    راستی ایده ات برای چاه و...قبلا عملی شده یه پیامبر دروغین بود اگر اشتباه نکنم مشعشع کلی هم پیرو پیدا کرد.آخرم نمی دونم ناپدید شد سر به نیستش کردن یا یه همچین چیزی.خلاصه به فکر یه ایده تازه باش:)))
    پاسخ:
    والا ایده اش از خودم بود....
    خوبه که به خدا مدار شدن مردم کمک می کنم........
    خخخخخخخخخخ
    اون چیزی که راجع به توجیه علمی این قضایا میگی یه اشکال همراهشه
    اونم اینه که تمام این موارد فقط داستان هستند و هیچ مستند تاریخی ندارند...
    حالا با فرض قبولشون، باز هم مسخره هستند....
    خخخخخخخخخخخخ
    من که نمی گم ایده اش از خودتون نبود!ولی ایده خاصیتش اینه:ایده مال همه است!
    اگر زود اجراییش نکنید یکی دیگه عملی اش می کنه.مال شما که چند قرن قبل عملی شده.
    هر وقت آدمیزاد تونست بی نقشه ای انشا کند می پذیرم که همه این حرف ها مسخره اند:)))
    پاسخ:
    یعنی چند قرن پیش اون دوستمون برق و کشف کرده بود؟؟؟؟؟؟؟؟
    ببین برق رو نه!اما می گن چیزای زیادی اختراع کرده بود که به وسیله اش مردم رو فریب میداد.در واقع یک نابغه بوده از وجهی.دقیق یادم نیست باید یه سرچ بین جزوه های قدیمی درسی ام بکنم.اما یادم که ایده های جالبی داشته و مردم رو شگفت زده می کرده:|
    پاسخ:
    سرچ کن به منم بگو حتما...
    چی میخونی؟؟؟؟؟؟؟؟//
    باشه
    تاریخ.البته چند سالی هست درسم تموم شده
    پاسخ:
    به به
    شاید یه روزی رفتم سراغش...
    البته الان یه ایده دیگه دارم
    اولویتم رفتن به حوزه است...
    خخخخخخخخخخ
  • פֿـانم گــلآب
  • اگر پیامبری می شوی که رسالتش عاشقی ست 
    به تو و خدایت ایمان خواهم آورد.
    پاسخ:
    بسیار زیبا....
    بالاخره یه پیرو پیدا کردم....
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    من کارِ استیو جابز و انیشتین رو بیشتر معجزه میدونم ! مهم خدمت به بشره ! به نظر من آن حضرت اگه از زیر بغلش جای این چیزا یه لامپ بیرون می آورد بیشتر به سعادت بشر کمک میکرد !
    پاسخ:
    دقیقا...
    خخخخخخخخخخخخ
    حوصله شو ندارم ولی بهت توضیح میدادم که به این راحتی ـَم که تو میگی نیس!

    شاد باشید...
    پاسخ:
    تو رو خدا...
    این بار و بخاطر من...
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">