دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

چهل و پنجم- اوباشان مجازی و "من برتر"!!!!!!!!!!!!!!

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

بازهم ملت همیشه در صحنه حماسه آفریدند....


حمله اوباشان مجازی به صفحات اشخاص و شخصیت ها در شبکه های اجتماعی...


یاد این جمله "فروید" افتادم....


مردم فاقد "من برتر"، چنانچه مطمئن شوند که هیچ قدرتی آنها را زیر نظر ندارد یا آسیبی نمی بینند، خود را مجاز می دانند هر کردار بدی که به تحریک امیالشان منجر می شود را انجام دهند، تنها نگرانی آن ها این است که کارشان برملا نشود.


افسوس برای جامعه ای که فاقد "من برتر" است.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • ۴۸۶ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۸)

اتفاقا من صفحه ی اوباما رو دیدم، خیلی تعجب کردم این همه آدم بیکار اومدن همچین چرت و پرتایی گفتن. حالا جالب اونجا بود که وسط پیاماشون یکی نوشت من آدرس پیچ اصلیِ فلان فرد رو پیدا کردم بچه ها، بریزین اونجا :|
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • ای داد از دست این جماعت
    واقعا باید تاسف خورد واسه این ملت..
    منم اینو تو خودم دیدم.
    من نمیدونم این حجم وسیع از بی اخلاقی از کجا اومده ، چرا برای فحاشی مسابقه میذارن؟! شاید بار اول و دوم یه جو زدگی بود ولی الان اپیدمی شده. نگران کننده س واقعا 


    آن یار که عهد دوستاری بشکست
    می رفت و منش گرفته دامان در دست
    می گفت دگر باره به خوابم بینی
    پنداشت که بعد از آن مرا خوابی هست

    " شیخ اجل"
    پاسخ:
    هرگز حدیث حاضر غایب شنیده ای؟
    من در میان جمع و دلم جای دیگر است
    هه! افسوس برای این ملت :)
    حالا من خودم مخلص فرویدم هستما، ینی اگه الان بود، حاضر بودم فیس بوکی اینستا گرامی چیزی داشته باشم فالو کنمش، اد رئکوئست و این چیزام بفرستم واسش حتا،

    ولی فک میکنم مایی که داریم، کجا رو گرفتیم؟
    یکی مث منکه من برترش فاک فنا دادش، نگرانیش چیه؟
    نگرانیش اینه که کاری نکنه که به کسی بربخوره!
    حتا کسی که لیاقتش اینه که بهش بربخوره!

    نمیخام بگم کارشون درسته یا هرچیا، اونا اسکلن. بیشورن
    ولی منم اسکلم.

    دیگه این چیزا عادی شده واسه هممون :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">