دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دهم- پلاستیک های چسبیده روی زندگی...

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ب.ظ

فکر


امروز یه سفر کاری داشتم

راننده می خواست رادیو ورزش گوش کنه

ولی موفق نمی شد رادیو و تنظیم کنه

هی سرش و میاورد پایین و به نمایشگر رادیو نیگا می کرد

ماشین هم اینور و اونور می شد

بهش گفتم برادر من این چه وضعشه؟ میکشیمون...

گفت آخه تیم ملی بازیش داره شروع میشه، با عمان بازی داره امروز تو آزادی، میخوام این موج 92 KHZ و پیدا کنم ولی اصلا معلوم نیست

دیدم رو صفخه نمایش رادیو یه پلاستیک داغون کثیف چسبیده که اصلا نوشته هاش معلوم نیست

دستم و بردم جلو پلاستیک و کندم...

یهو یه نگاه غضب آلود بهم کرد و گفت: آقا چرا اینجوری کردی؟

گفتم: مگه چیه؟

گفت: آخه این پلاستیک از اول روش بود، برش نداشتم که این صفحه کثیف نشه

گفتم: از این کثیف تر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بعضی وقتا رو یه بخش هایی از زندگی مون، افکارمون و پلاستیک میکشیم تا کثیف نشن، نو بمونن

غافل از اینکه خود اون پلاستیک اخر زشتیه

پلاستیک های زندگی مون و بکنیم و بندازیم دور، بعضی از افکار نیاز به نو شدن دارن...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۰
  • ۳۹۹ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۶)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • حالا بعضیامون یه جوری به موندن این پلاستیکه اصرار داریم انگار اون دستگاه یا سیستم زندگیمون بدون اون از کار میوفته:/
    تمثیل ِ باحالی بود:)
    پاسخ:
    مرسی
    این وبلاگ همه مطالبش باحاله
    :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • همین الان داشتم آرشیو شخم میزدم :)))
    چقد متواضعید شما :))
    این کده رو نمیشه بر دارید؟
    تنبل طوری :)
    پاسخ:
    کده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    متوجه نشدم...
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • کد امنیتی دیگه
    :/

    پاسخ:
    اهان.....
    ورش میدارم، مثل همون پلاستیکه است این کد
    خخخخخ

    چه خوب ارتباط دادید بهم :))

    موافقم..مخصوصا با جمله ی آخر. .
    پاسخ:
    خواهش....
    اون پلاستیکه یه جورایی شاید تعصب بیجاست
    نمیدونم چرا یه آدمایی هستن که فکر میکنن هرچی تغییرناپذیرتر باشن بهترن
    :|

    پاسخ:
    تعصب هم هست...
    پلاستیک هایی که مانع از انجام بهتر کارها میشن :)
    پاسخ:
    حال کردی ها....
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">