دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

نهم- جراتش را داری؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

نه

بزرگترین تمدن ها و تحولات تاریخ بشر،

 با "نه" آغاز شده

"نه" به وضعیت موجود.

بزرگترین انسان ها نیز جرات "نه" گفتن دارند

"نه" به روزمرگى

"نه" به یک برنامه وقت تلف کن تلویزیونی

"نه" به گفتگوهای بی فایده

"نه" به یک شغلِ روح خوار

"نه" به وابستگی های یکطرفه

"نه" به مزخرفاتی که باورش نداری ولی یه عمره که تو سرت نگهشون داشتی و بهش ایمان داری

"نه" به چیزهایی که نمی فهمی ولی بزور میخوای قبولش کنی


"نه" بزرگت را حبس نکن!

جرات کن و بگو "نه"!

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • ۴۱۵ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۱۰)

نه
پاسخ:
عمل کن
گفتن کافی نیست...
خدا رو شکر من با این نه گفتن مشکلی ندارم :)
پاسخ:
جرات بزرگیه
هر کسی ندارتش...
باید بگی "نــــــــــــع"
قاطع و محکم از اونایی که بعدش پشیمون نشی
پاسخ:
بعضی وقتا یه عمر از وضع موجودمون پشیمونیم

خیلی باحال بود،
من در حال تمرینم ،
نه گفتن، بالا بردن اعتماد به نفس ، زندگی کردن به روش خودم و خیلی کارای دیگه،
دوساله شروع  ولی هنوز یه جاهایی احساس غلبه میکنه، خیلی سخت بود برای من، یکمم عذاب وجدان میگیرم به وقتایی.
پاسخ:
ولی ادم بعد اینکه "نه" میگه از خودش، خوشش میاد
من نه گفتن سخته واسم ولی باید یاد بگیرم بگم نه. 
پاسخ:
یاد بگیر
لازمه...
فقط باید سعی کنی
گاهی اوقات یه تلنگر آدمو‌ یاده خودش میندازه
ممنونم :))))
پاسخ:
خخخخخخخخ
خواهش
نه در پاسخ به به سوال بود
گاهی جراتش را ندارم
پاسخ:
تمرین می خواد
میتونی......
سعی کن
اولش سخته ولی بعدش از این قدرت "نه" گفتن و حس اعتمادی که به خودت پیدا می کنی، انقدر لذت میبری
یاد آهنگ "داد بزن - مهدی احمدوند" افتادم

همه دنبال اینن ازت یه آتو بگیرن
اگه میدون بدی میان و جاتو می گیرن
کسی فکرتو نیست و پاشو حقتو بگیر
پای حرفت وایستا یا که مردونه بمیر
سر نه گفتن داد بزن همه بفهمن
اصلا بزار دلخورشن بزار بترسن
تو که خاکی بودی دیدی همه لـِهـِت کردن
چقدر عمر دادی آخرشم ولت کردن

:)
پاسخ:
نشنیدمش
ولی میرم دانلودش میکنم، حالا که گفتی...
یه وقتایی درخواستایی هست که وقتی میگم نه عذاب وجدان میگیرم و میرم دوباره میگم اکی قبوله. معمولا اولویت اولم خودم نیستم که این باعث میشه انتظارات اطرافیان بره بالا و توقع نه شنیدن خیلی خیلی بیاد پایین.
پاسخ:
ببخشید
ولی فکر کنم اعتماد به نفست نیاز به تقویت داشته باشه...
:)
درسته،
در حال تمرینم.
پاسخ:
موفق میشی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">