دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

چهل و دوم- بخندیم یا بگرییم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ


برای این تیتر روزنامه نود باید خوشحال بود یا گریست؟


از لوندویل تا مادر رونالدو؛ رسانه پست مدرن، خالق رویدادی است که شما را وادار می کند در حال خنده اشک بریزید.

همه این ها نمایه هایی از جامعه ای است، که در عین بی فرهنگی و تلاش برای پول بیشتر با استفاده از ابزار فرهنگی، ادعای اخلاق مداری دارد...

--------------------------

1- امتحان ها تموم شد.

2- شدیدا توصیه می کنم کتاب "موج سوم" رو به خودتون هدیه بدین...

3- دلم برای یکی از خواننده های قدیمی وبلاگ (عطالله) تنگ شده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • ۵۳۲ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۱۱)

واقعا عجیب بود برام... یعنی واقعا نفهمیدن یا از عمد تیتر زدن...
پاسخ:
وقتی که پول ارزش یک جامعه بشه، انتظار دیگه ای نباید داشت...

نه میحندیم نه میگرییم با چشمای گرد شده فقط نظاره میکنیم و دیگر هیچ...
پاسخ:
نظاره کن...
من واقعا نمیدونم چی میشه گفت؟! :|||
پاسخ:
میشه گفت
بی فرهنگی اجتماعی...
:||||
پاسخ:
چی؟؟؟؟؟؟
بازم نود!

من نمیدونم چرا آخه هرچی میشه این نود باید جوابگو باشه!


:))))))
پاسخ:
عادل و دوس دارم
بوس بهش....
خخخخخخخخخخخخخخ

این نود با اون 90 فرق می کنه
این هیچ ربطی به عادل نداره...
آدم بیشتر باید افسوس بخوره که یه روزنامه و یه رسانه در این حد شعور مخاظب هاشو پایین می‌دونه و براشون ارزش قائله :|
پاسخ:
وقتی روزنامه بشه ابزار درآمد زایی همین میشه دیگه...
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است کارم از گریه گذشته به ان میخندم ...
حتی واسه معیار ها و ارزش های خودشون هم احترام قائل نیستن

پاسخ:
فقط واسه پول ارزش قائلند...
پوکر فیس که دیگه توضیح نمیخواد!:|
پاسخ:
may be...
یا قمر بنی هاشم :))))))))))))))))))))))))))))))
این تیتر خداست :))))))))))))))))))))))))

کار ما از گریه گذشته به آن می خندیم فلسفه ی عمیق ماست :)
پاسخ:
کم پیدا شدی..........
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • باید خندید، این روزها چیزهای عجیب زیاد می شنویم همین حق پخش بازیهای فوتبال که نخریده بودند و از تلویزیون قطر پخش کردند اونم تو ماه رمضان و ...


    پاسخ:
    واقعا......
    Thanks for finally talking about > چهل و دوم- بخندیم یا
    بگرییم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: دقیقا نمی دونم
    چرا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">