دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

سی و نهم- محیط زیست بهانه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ق.ظ

شونزدهم خردادماه روز جهانی محیط زیسته...


دنیا داره هر روز گرم تر میشه، یخ های قطب دارن آب میشن، خشک سالی جهان و می بلعه، جنگلی نمی مونه، سیل و طوفان، سوراخ شدن لایه اوزون و کلی مساله دیگه همه از آثار تخریب محیط زیسته...


به زبان قلمبه، سلمبه میگن توسعه باید پایدار باشه، به زبون خودمونی وقتی میخوای یه چیزی بسازیم و یا یه تکنولوژی جدید بیاریم نباید محیط مون و داغون کنیم...


باید در حفظ محیط زیست دقت کنیم تا جهان شادی داشته باشیم ((شعار روز جهانی محیط زیست))


اما، در همین شانزده خرداد یورو نیوز تصاویری از حمله به یک بیمارستان پر از بیمار در سوریه رو نشون داد...


آیا جستجوگران شادی، جهانی شدن رنج و جنایت و فاجعه رو نمیبینند؟


صدای ناله مظلومان و نمی شنود؟ و صدای له شدن استخوان مظلومان زیر چکمه دیکتاتورها...


صدای مظلومیت زندانیان بدون محاکمه، و درد انسان هایی که راه به جایی ندارند؟


به نظرم باید دل های ازرده ائتلاف بزرگ انسانی بسازند علیه ظلم...


وقتی این همه ظلم و بی عدالتی و می بینیم چطور و کجا عده ای بدنبال جهان شاد می گردند؟


این دنیا از رنج و ظلم و درد و بی عدالتی هر روز گرم تر می شود، محیط زیست بهانه ای بیش نیست.......



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • ۵۲۱ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۸)

چه میشه گفت...
پاسخ:
هیچ..........
خیلی دنیای بدی شده...
پاسخ:
خیلی...
خیلیا دستشونو تا ارنج کردن تو گوششون تا هیچ صدایی رو نشنوند حالا فکر کن بعضی از ماها میخوایم صدای مخالفت رو به گوششون برسونیم
این بماند که تلاشمون بسی بیهوده وبی خود بوده و هست و خواهد بود و نهایتش میگه گوش خودمه وهر صدایی دلم خواست و خوشایند بود رو می شنوم  ادمایی هم هستن که عینک دودی خیلی ضخیمی رو چشماشونه به بهانه محافظت چشماشون ولی در اصل برای ندیدن خیلی چیزاست از جمله اون مطالبی که نوشتی درسته محیط زیست بهانه است ولی به نظرم هر دوش فاجعه است
راستی یه جایی سراغ نداری که دیکتاتوری توش نباشه ادم راحت بره داد بزنه و حرفشو بگه آخه یه حرفایی خیلی وقته رو دلم مونده ولی می ترسم سر سبزم زبان سرخمو بر باد بده :) کاش به بدمست دسترسی داشتم و میرفتم وبلاگش کلی حرف میزدم بد کجاییی ؟ صلاح میدونید کامنتمو تایید نکنید
پاسخ:
در دستگاه ما هر نظری تائید میشه......
حتی اگه فحش باشه...
?do you really believe in things u write here

یه جور خیلی خیلی خیلی بیرون گود نشستن و شرح ما وقع دادن به نظرم میاد.

مثلن واقعن واقعن واقعن تو برات مهمه؟ حالا چه مردن آدما چه سوختن جنگلا چه تکنولوژی های ویرانگر و این چیزا؟ ینی واقعن یه بخشی از روزتو اختصاص میدی به اینکه به این چیزا فک کنی؟ و مثلن براشون محزون بشی؟ یا دنبال راهکار باشی؟

به نظر من واقعن هیچکس به این چیزا اهمیت نمیده! هیچکسه هیچ کس. حداقل تو کشور ما، همه خودشون انقد درگیری و بدبختی دارن که دیگه کسی براش مهم نیس قطب یخاش آب میشه یا دقیقه ای چن نفر تو کشورای دیگه میمیرن.
همین قدی ام که دربارشون حرف میزنیم و میدونیم به خاطر اخبار 24 ساعته اس که به خوردمون میدن. اگه یه روز تلوزیون نبینی شاید اصن یادت نیاد که کجاها جنگه و چه خبره!
پاسخ:
شاید........
شایدم نه......
دیکتاتورا بخشی از نظر ادمو حذف میکنن ویا اصلا تایید نمی کنن شما تایید کنی فیلتر می شی سکوت میکنم
مرگ بر ظالم دیکتاتور حرف گوش نکن متظاهر :))) اینم فحش
پاسخ:
من همه نظرات همه رو تا حالا تائید کردم
از این به بعد هم تائید خواهم کرد...
همینها هستن که قانون گذاری میکنند و چون از طرف دیگه مجری همین قانون هم خودشون هستن وضع میشه همین که شما توضیف کردین ...
ادم دلش میگیره...
اصلا دوست دارم بهش فکر نکنم
همه سرشون تو گوشیه عزیز جان!
اوج فعالیتشون لایک کردن پستاته! :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
چرا کامنتای من نیست.
سفر بودم
امتحانامم هست.
یه پروژه ی بزرگ شیطونی هم داریم که گیر کردم توش :)))
پاسخ:
سلام
1- چون خصوصی فرستادی...
2- ارزوی موفقیت
3- اگه کمکی بر میاد ازم خوشحال میشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">