دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

سی ام- عنوان ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

تو این چند وقتی که شروع به نوشتن وبلاگ کردم خیلی موارد به نظرم عجیب و غریب میاد...


من همیشه فکر می کنم، اغلب مردم یه نقاب تو روز به صورتشون میزنند و این خود واقعی شون نیست که تو روزمرگی هام میبینم.


فکر می کردم فضای مجازی باید حس و حال بهتری داشته باشه و به واقعیت مون نزدیکتر باشه...



ولی احتمالا دچار خطای محاسباتی شدم تو افکارم.


و اونم اینه، یا واقعیت جامعه همینه که هست یا انقدر ترسو و بی اعتماد به نفسیم که حتی تو فضای مجازی هم جرات برداشتن نقاب هامون و نداریم.


تو 29 مطلبی که قبل از این نوشتم، فقط یه مطلب بود که کمترین رای و نظر و داشت، اونم پست قبلی .


شاید بخاطر عنوانش، شایدم بخاطر محتواش...


شایدم بخاطر ترس من و شما...


جالب اینجاست که جز پربازدیدترین مطالب این وبلاگ بود تو کمتر از 24 ساعت...


ولی خب................

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • ۶۰۱ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۱۲)

ما ک نظر دادیم :| شما خودت پستشو پاک کردی :| 
پاسخ:
من که معذرت خواهی کردم...
  • ماهی سیاه کوچولو
  • اینقد همه جا درمورت ستایش خوندم که دیگه با دیدن هر پستی فقط سری به نشان تاسف تکون میدادم. جالب بود خیلیییی از بچه ها رو دیدم که کار اون پسره رو به هر نحوی توجیه میکردن...
    آره خیلیا اینجا هم نقاب دارن اما همه نه. خیلی از اونایی که نقاب دارن موندگار نیستن 
    پاسخ:
    توجیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    چیجوری؟؟؟؟؟؟؟؟
    دلیلش این بود که یه بار کامنت گذاشته بودیم :)
    پاسخ:
    منم پایین اون پست معذرت خواهی کردم...
    :))
    من میگم یه طور دیگه به قضیه نگاه کن. مثلا اینکه چرا من کامنت ندادم. یک احتمالش میتونه همین نقاب زدنی باشه که تو گفتی. و اختمال بعدیش هم این میشه که دلیلی برای کامنت گذاشتن نداشتم. مثلا؛ من یا قراره مخالف باشم یا موافق. مخالف اون پست و حرفهاش که نبودم. پس اگه میخواستم موافق بودن خودم رو نشون بدم کلِ محتوای کامنتم میشد اینکه : اره منم حرفای تو رو قبول دارم و هزار تا تایید دیگه، یا از این جمله هایی که برای افسوس و اینها میذارن که حیف تو جامعه ی ما اینطور نیست و این حرفها. یعنی کل چیزی که داشتم یه سری حرف تکراری بود زیرِ یه پستی که جاهای مختلف مدلهای مختلفشو دیدم. که یه سری تایید میکردن و یه سری دلایل مخالف بودنشونو اظهار میکردن
    و یه طوری میشه گفت تو حالت سوم ادم از اینکه اینقدر این موضوع رو دیده، از خود موضوع و بحث های معمولا بی سرانجامش تو کامنت ها خسته شده و حتی رغبتی به کامنت گذاشتن برای پستش نداره.
    پس اینکه هر کسی اومده، پستو خونده ولی کامنت نگذاشته رو نباید به حسابِ "نقاب گذاشتن به چهره حتی در دنیای مجازی" گذاشت :/ نه اینکه اینطور ادما نیستن. چون هستن قطعا. ولی جمع بستن کار جالبی نبود.
    پاسخ:
    اینم ایده جالبیه
    درست میگی
    شاید...
    شما بزرگوارید.
    پاسخ:
    شما محبت دارید...
     حرف من هم حرف فاطمه است!!
    مستر قضیه به نقاب ربطی نداره!! در رابطه با این قضیه هر آدم سالمی متاسف میشه و خیلی هم ناراحت و براش یه بعد تکون دهنده داره اون فاجعه!! خوب یه سریها ترجیح میدن به عنوان کامنت هم این احساسشون رو بیان کنن و یه سری ها هم نه!!
    همین!
    پاسخ:
    مستر و قشنگ اومدی...
    خب همین ادم ها بقیه پست ها رو هم میخونن
    چطوره که میانگین کامنت ها تو بقیه پست ها که بازدیدشون خیلی کمتر از این پست بیشتره؟

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • مطمئن باش اون پست رکورد بیشترین بازدید کننده را تا آخر حفظ خواهد کرد..
    پاسخ:
    مطمئن نباش...
    اگه اینجوری بشه وبلاگ نویسی و میزارم کنار...
    منظورم این نبود که...
    میخواستم بگم اینم ی دلیله :)
    پاسخ:
    :))
    تو جواب پاسخ کامنت شما به ماهی سیاه باید بگم بله توجیه ! متاسفانه ما تمام رفتارِ برآمده از یه شخص رو به خودش مربوط میدونیم در حالی که باید به نقش محیط و تربیت هم دقت کرد ! البته عده ای هستند که میگن : خب خیلیا شرایط بدی داشتن حالا همه باید تجاوز کنن؟ پاسخ من اینه که نه ولی بعضی از جرایم جنسی به خصوص تجاوز به کودکان ریشه توی اختلالات روانی داره که هولدن کاملا توضیح داده و افرادی که اختلال دارند گاهی کاملا به صورت ناخوداگاه دست به جنایت میزنند نه با فکر قبلی و از روی شیطان صفتی !
    پاسخ:
    نه خیلی واضحه که هر کی شرایطش بد بود نباید تجاوز کنه...
    حرف من اینه که باید شرایط و زمینه های ایجاد جرم و کم کرد...
    نه اینکه با تعصب به یه سری از افکار ماورایی دنبال چیزای عجیب و غریب گشت...
    کم پیدا شدی اخوی '_________'
    پاسخ:
    سرم بسی شلوغ است اخوی
    احتمالا بزودی برمیگردم...
    دلیل هارو که دوستان گفتن
    فقط جالبه که تعجب کردی
    من که توقعی غیر از این نداشتم همون چند نفری هم که واسه پست قبل نظر دادن اضافه کاری کردن :)))))))
    پاسخ:
    خخخخخخ
  • ماهی سیاه کوچولو
  • اینکه خب یارو افغانی نبوده و شاید مجوز ورود نداشته

    اینکه پارسال یه افغانی به یه ایرانی تجاوز کرد و شاید خیلی موارد مشابه

    و ...

    اونقدر سرم درد گرفت که زود از گروه بیام بیرون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">