دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

بیست و پنجم- اردیبهشت نیست که اردی جهنم است!!!!!!!!!!!

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

همین الان که رفتم وبلاگ خاتون و بخونم، یاد اردیبهشت و شعری متفاوت از "محمد علی پور شیخ علی" افتادم.

گفتم شما رو هم در لذت خوندنش شریک کنم، البته اگه از شعر خوندن لذت ببرید...

:))

از چشمهای من هیجان را گرفته اید
این روزها عجب خودتان را گرفته اید

اردیبهشت نیست که اردی جهنم است
لبهای سرختان که دهان را گرفته اید


به چرت و پرت و فحش و ... ببخشید مدتی ست
از شعرهام لحن و بیان را گرفته اید

خانم! جسارت است ببخشید یک سوال
با اخمتان کجای جهان را گرفته اید؟

خانم ! شما که درس نخواندید ....پس کجا
کی دکترای زخم زبان را گرفته اید

خانم! جواب نامه ندادید بس نبود؟
دیگر چرا کبوترمان را گرفته اید

خانم! عجالتا برویم آخر غزل
نه اینکه وقت نیست امان را گرفته اید

 

 محمد علی پور شیخ علی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • ۱۱۱۰ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۷)

خیلی قشنگ بود، مرسی :)
پاسخ:
خیلی قابل نداشت...
خواهش
دیگر چرا کبوترمان را گرفته اید :)))))))))

یارو مشهدی بوده یحتمل! :)
پاسخ:
کفتر باز بوده...
خخخخخخخخخ
خیلی خوب بود.

*روزتونم مبارکD:
پاسخ:
تبریک خشک و خالی چه فایده ای داره....
کادو لطفا...
خخخخخخخخخخخخ
یاد "شهراد میدری" افتادم چن تا شعر ازش خوندم همش داره به معشوق بدبخت بد و بیراه میگه :)))
البته جناب پورشیخ علی به اعصابش بیشتر مسلط بوده :))
 مرسی بابت لینک وبم خوشال شدم ^_^

اینم یه بیت ناب از شیخ اجل ;)

"دشنام همی دهی به سعدی؟
من با دو لب تو کار دارم"



پاسخ:
شما به ما بد و بیراه نگی، صلوات...
------------------------------------------------

خاک بادا تن سعدی اگرش تو نپسندی!

که نشاید که تو فخر من و من عار تو باشم!

چقدر خوب بود این شعر..مرسی :)
پاسخ:
قابل نداشت...

راستی جواب آزمایش چی شد؟؟؟؟؟
کادو!؟
جوراب یعنی!؟
خب  بعدا براتون  یه شعر میفرستم.

*لطفا جای هدیه قبول کنیدD:
پاسخ:
واقعا  شعر بهترین کادو هست...
احسنت
خب من شعر مناسبت دار پیدا نکردم،
زیادم شعر تو حافظه ام ندارم .
فعلا این تقدیم به شما به عنوان کادوی روز مرد :))

من یک بار مرگ را تجربه کرده ام،
یک نفر شبیه تو، 
دست یک نفر،
که شبیه من نبود را گرفته بود.
باران هم می بارید...

علیرضا هدایت
پاسخ:
مرسی
بابت شعر زیبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">