دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

بیستم- نترس، خطر کن...

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ
تو این چند روز که نبودم چندتا اتفاق کاری، پشت سر هم افتاد برام...

اتفاق کاری، منظورم تصمیم گیری بین چندتا گزینه است و اعلام تصمیمت...

وقتی موضعت راجع به یه موضوعی مشخص بشه، دیگه راه برگشتی نیست...

خیلی سخته که درست انتخاب کنی و جرات اعلام کردن انتخابت و هم داشته باشی...



کار هر کسی نیست...

البته این و هم بگم ریسک کردن یه لذتی داره که فقط قمار بازها میفهمنش...

یه هیجان عجیبی...

اگه ریسکت بگیره که لذت عالم میاد سراغت...

اگه نگیره هم که با تمام وجود غمگین میشی...

ولی فقط در یک صورت ریسک نکن، اونم اینکه یخوای ادم معمولی بمونی...

اونایی که پیشرفت می کنند، رشد می کنند، بزرگ میشن، همه از یه راهی رد میشن به نام خطر کردن

اگه ریسک اولت نگرفت نترس، برو سراغ دومی، اگه نگرفت بازم برو بعدی و این روند و ادامه بده چون بالاخره یه روزی جواب میگیری...

من نمی گم ها، آمار و احتمال میگه...

خوش به حال اونایی که ریسک هاشون زود میگیره....

بعضی هام مثل من، فعلا تو دور باختند...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • ۴۱۸ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۱۳)

ولی من میترسم ریسک کنم..جرات و اعتماد به نفس لازم رو ندارم...
پاسخ:
پس معمولی میمونی...
البته اینم بگم، قرار نیست که همه خاص بشن...
من هر ریسکی کردم برعکس جواب داد یا همون نگرفت. خاص شدیم اما از پایین به بالا :دیی
+ خب الان بعنوان یه دوست شما لطفا برو به من رای بده شاید کاره ای شدم همینجوری خاص شدیم همه با هم :)))
پاسخ:
ببین چندتا شرط داره
اولا دقیقا تحقیق کرده باشی راجع به انتخابت
دوما وقتی سر دو راهی قرار میگیری 50 درصد شانس موفقیت داری
خب شانس بالاییه
بالاخره جواب میده

+سوما، قبلا رای دادم
حواسم هست
  • פֿـانم گــلآب
  • خطر کردن 
    ریسک پذیر بودن
    معمولی نبودن
    درست مثل این می مونه که 
    فشار هوا زیاد شده باشه
    اما فشار درون بدنت همون قدر باقی مونده باشه :|
    پاسخ:
    مثل اونایی که از هواپیما میپرن بیرون...
    چه حالی میده...
    + فکر کنم مهندس مکانیک باشی، درسته؟؟؟
    زندگی بی رحمی داریم
    توی زندگیت جوری ریسک کن که هیچوقت پشیمون نشی :)
    پاسخ:
    یه سر ریسک کردن باخته...
    ولی تو بلند مدت پشیمونی توش نیست...
    شک نکن
    مگه معمولی بودن چشه؟
    پاسخ:
    چش نیست، گوشه...
    خخخخخ
    ریسک توی زندگی یه اصل واسه پیشرفت هست، 
    این حس خاصش رو تجربه کردم. 

    پاسخ:
    احسنت...
  • ماهی سیاه کوچولو
  • اگه نگیره هم که با تمام وجود غمگین میشی...

    من نظرم اینه که حتی اگه نگیره هم جایی واسه سرزنش و غمگین بودن نیست. حتی در این صورت هم از جایی که بودیم یه پله بالا رفتیم!
    پاسخ:
    شاید، یه پله هم بالا نری که هیچ
    صدتا پله پرت شی پایین...
    آره موافقم باهات ، یعنی میشه گفت برای ریسک کردن با برنامه باید جلو رفت . 
    پاسخ:
    با تحقیق و کسب اطلاعات کامل...
    بنظرم ریسک کردن رو  یه نوع قماربازی میشه بهش گفت ، البته منظورم جنبه شرعی نیست. 
    خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش ،
    بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر.

    پاسخ:
    دمت گرم...
    این بیت و همیشه برا دوستام میخونم...
    خخخخخخ

    ----------------
    راستی این بیت هم هست
    صبرکن، تازه اول راه است --- برد تو از شکست می آید
    یعنی آسان زدست خواهد رفت ---- آنچه آسان بدست می آید
    :)
    من جدی پرسیدم کاملا
    پاسخ:
    من دوس ندارم عادی باشم...
    دوس دارم خاص باشم، تاثیر گزار باشم...
    البته هر کسی یه فلسفه ای تو زندگیش داره خب
    شعر خوبیه،
    آقادنیا یه طوری شده ، دیگه کسی نمیتونه با ضرب المثل و شعرایی که نکات اخلاقی داره کسی رو نصیحت کنه D:
    ضرب المثلا که اصلا دیگه هیچی ...
    ولی من دوسشون دارم.

    پاسخ:
    شعر از گونه هام می ریزد --- زیر هر چتر، زیر هر باران
    عشق از دست دادن عقل است --- بعد از دست دادن ایمان

    + تقدیم به تو
    + نظرات وبلاگت و باز کن، خوبه...
    بازه که o_O
    پاسخ:
    بسته بود
    تا دو سه روز پیش ولی...
    خیلی خوبه ریسک عالیه یعنی جرات و تسلیم نشدن یعنی مرد بودن 

    کاش میتونستم..
    پاسخ:
    میتونی
    تلاش کن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">