دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دقیقا نمی دونم چرا

ولی میخوام شروعش کنم

دوازدهم- زنده باد مخالف من...

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

تفاوت

طبیعت به ما یاد میده، چیزی که دنیا رو زیبا و ما رو امیدوار به ادامه زندگی می کنه، قدرتیه به اسم "تفاوت و تضاد".

بذاریم فکرها و نظرات متفاوت و نگاه های متضاد وجود داشته باشه.

بعد از هر تضادی، توافقی بوجود میاد که گره گشاست.

دقیقا مثل همون دوست هایی که بعد یه دعوای درست و حسابی باهاشون پیدا می کنیم.

اینا همون دوست هایی که موندگار میشن، صمیمی میشن، دلی میشن، میمونند.

باید بتونیم تفاوت ها رو تحمل کنیم تا قدرتمند بشیم.

نه اینکه همیشه دنبال کسایی بگردیم که عین خودمونند، مثل خودمون حرف میزنند، مثل ما فکر می کنند، علاقه هاشون با ما مشترکه.

هر جا یه دستی بوجود بیاد و همه یه جمعی مثل هم فکر کنند قطعا نابود میشن.

پس باید بگیم زنده باد کسی که مثل من فکر نمی کنه.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • ۳۳۰ نمایش
  • سایه هیچ

نظرات (۶)

مثل زن و شوهرایی که زمین تا آسمون با هم فرق دارن، اما دارن با هم زندگی میکنن !
پاسخ:
راجع به مسائل زناشویی اطلاعات دقیقی ندارم...
بحث من کلی تر بود..
خخخخخخخخ
زنده باد کسی که مثل من فکر نمیکنه 
ولی گاهی اینقدر طرز تفکر غیر منطقی و نه متفاوت هست که ادم دوست داره حداکثر فاصله رو حداقل برای ارامش خودش بااون فرد داشته باشه.
گاهی روندی که من نوعی در زندگیم پیش گرفتم جوری با شمای نوعی در تضاد و تفاوت هست که بهتره تعامل رو کنار گذاشت اصلا کاری به طرف نداشت.چون اون طرز تفکر جایگاهی در زندگی من نداره.
پاسخ:
همونطوری که همصدایی زیاد باعث نابودی میشه...
واگرایی زیاد هم باعث از بین رفتن میشه...
ولی این دلیل نمیشه که حرف و نظر مخالف و نشنویم یا نتونیم تحملش کنیم
مخصوصا وقتی که تو قدرتیم
منم قضیه رو زوجی متصور شدم :)))))
پاسخ:
به به...
فقط بچه ها تو فکر ازدواجند...
من از همین تریبون، سال 95 و سال "ازدواج ملی، اقدام و عمل" نامگذاری می کنم.
خخخخخخخخخخخ
سلام 
دوتا تبریک باید بهتون بگم اول به مناسبت سال نو و دوم به خاطر تولد وبلاگتون... 
وبلاگ شما اولین وبلاگیه که من از اولین پست همراهش بودم معمولا وبلاگ هایی که میخونم وسطای کار خوانندشون شدم،
قلمتون مستدام.... 
و اما این پست خییییییلی عالی بود و چیزی رو مطرح کردین که من خودم خیلی بهش اعتقاد دارم،  تفاوت ها و ابراز اون باعث تکامل میشه وقتی ما عقایدمون رو با کسی که مخالفمونه به اشتراک و بحث میذاریم در واقع داریم یه لطف بزرگی در حق خودمون میکنیم چون وسط این بحث ها ممکنه باورهامون ادیت بشن، تصحیح بشن و پخته تر بشن، گاهی ممکنه با بحث با آدمای مخالفمون به باورهامون بیشتر معتقد بشیم و گاهی هم ممکنه متوجه بشیم تا حالا این باور اشتباه بوده که هردو صورت تکامل و پیشرفت رو در پی داره 
آدمای همیشه مؤید نمیتونن کمک زیادی در جهت رشد ما بکنن.... 
پاسخ:
اولا منم تبریک میگم برای سال نو و همینطور روزتون
دوما خیلی خوشحالم که اینجا رو میخونی اونم از اولش :))
سوما برداشت بسیار زیبایی داشتی از این مطلب...
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • من زوجی نگاه نمی کنم دارم به آدمهای فکر می کنم که مثل من فکر نمی کردند من می خواستم بمونند ولی رفتند
    پاسخ:
    بازم کلان تر...
    خدا طاقت و تحمل حتی شنیدن این جمله رو خیلیا نداده
    اینجانب یک مهندس بیکارم که به خاطر طرح یک موضوع اصلاحی و پافشاری روی اجرای اون با ارائه سند و محاسبات دقیق اخراج شدم چون به صلاح بعضی ها نبود که این طرح اجرا بشه ...
    این یه نمونه ی کوچیک
    پاسخ:
    مهندس حرف حق خریدار نداره این روزها...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">